Korn - Live on the Other Side. | Read More | Picasso: Chapter One

Ugrás a tartalomhoz

Fotó

A rootolt vagy jailbreakelt készülékeken nem fut az OTP SmartBank

- - - - -

  • Hozzászólás írásához be kell jelentkezni!
Még nem érkezett válasz erre a témára

#1
ica

ica

    ¤¤¤

  • ViP
  • PipaPipaPipaPipaPipaPipaPipaPipaPipa
  • 1624
  • 7902 Hozzászólás
  • 390 köszönet
  • Offline
  • Neme:

A bank azzal érvel, hogy a nemzetközi gyakorlat is ebbe az irányba mutat, és az ügyfeleik biztonsága miatt van szükség a tiltásra.

 

Vasárnap jelent meg az alkalmazásboltokban az OTP Bank új appja, az OTP Smartbank, ami számos újdonságot tartalmaz, például az arra alkalmas készülékekkel biometrikus azonosítással (ujjlenyomattal) is használható a szoftver. Az alkalmazás leírásában szerepel egy kitétel, ami miatt meglehetősen sokan és hangosan háborognak.

 

"Felhívjuk figyelmét, hogy a feltört (jailbreakelt, rootolt) készülékek esetében a SmartBank alkalmazás új verziója nem elérhető." Ez verte ki a biztosítékot

Kérlek Jelentkezz be vagy Regisztrálj hogy lásd a rejtett tartalmat.

 azoknál a felhasználóknál, akik valamilyen okból megszabadultak a gyári rendszer okozta kötöttségektől, és megnyitották a készülékeiket a nem hivatalos forrásból származó szoftverek előtt.

A bank döntése egyrészről érthető, hiszen a korlátaitól megfosztott rendszer nagyobb teret enged az illetéktelen behatolóknak, aki rootolja/jailbreakeli a telefonját, nyilván kockázatot vállal. A felhasználók viszont azt sérelmezik, hogy az OTP akar dönteni arról, hogyan használják készülékeiket.

 

Bizonyos speciális esetekben, mint például a hazánkban is népszerű Xiaomi eszközökön már eleve rootolt állapotban érkezik a szoftver a vásárlókhoz, ebben az esetben még csak házibarkácsról sem beszélhetünk, a tulajdonosok mégsem használhatják az appot.

Az OTP az Index kérdésére elmondta, "a legújabb nemzetközi bankbiztonsági gyakorlattal összhangban a bank alkalmazása már nem használható (egyénileg vagy gyárilag) módosított operációs rendszerű okostelefonokon.

 

Állítólag nagyjából a felhasználók öt százaléka érintett, nekik marad a webes felület. Az OTPdirekt támogatja a mobilnézetet, ezért a bank szerint továbbra is mindenki számára adott az ügyintézés lehetősége.

 

Forrás:itcafe


  • 0




0 felhasználó olvassa ezt a témát.

0 felhasználó, 0 vendég, 0 anonim felhasználó